Styrketräning på morgonkvisten.

Jag bestämde mig för att vara lite färgglad idag och drog på mig ett par rosa byxor från Peak och en lila tröja från Nike. Piggt och glatt på morgonkvisten. Perfekt. Kände mig riktigt peppad och laddad inför styrketräningen med min PT och passet var helt perfekt. Vi lät benen vara och körde igenom överkroppen ordentligt. Kommer förmodligen ha lite träningsvärk imorgon, är ju något stel i benen sen igår. Imorgon kommer jag förmodligen vara mer som en stel michelingubbe.

Tid: 50 min
Maxpuls: 159, 78%
Snittpuls: 118, 58%
Kaloriförbrukning: 332

Premiär för i år för cykel t/r till gymmet. Superskönt!

Etiketter: , ,

2 svar to “Styrketräning på morgonkvisten.”

  1. Millis Says:

    Ja, för mig blev det också PT-träning idag. Några nya, riktigt elaka varianter på utfall hade hon hittat på bl a. Några balansövningar som ser larvigt enkla ut när hon gör det och när jag gör det droppar svetten i ögonen, man känner verkligen hur hela coremuskulaturen får jobba, härligt! Sen blev det armhävningar en masse idag också, börjar bli rejält mycket starkare där. Det är så jävla häftigt när man märker hur man blir bättre hela tiden.

    • ÄtaTränaKämpa Says:

      Ja visst är det! Det är de där förbättringarna som ger mig en konstant kick. När man helt plötslgt utför något som man inte klarade av tidigare. Victory!

Kommentera

