Dagens tacksamhet:

Oj, idag har jag mycket att vara tacksam över! Gud vad härligt!

  • Jag är tacksam över att jag inte bara klarade tentan som jag hade sådan ångest över för några veckor sedan, utan även fick det fina betyget B på den! Snyggt.
  • Jag är tacksam över att sambon följde med upp till stallet, satt i ena hörnet på ridbanan och läste HiFi-tidning i solen och fotade lite när jag red. Jag har så få ridbilder på mig och den stora svarta. Nu har jag fler!
  • Jag är tacksam över dagens löptur, hur den fick mig att inse hur jag många gånger verkligen stjälper mig själv, istället för att hjälpa mig själv när det kommer till prestationskrav och inställning. Dessutom är jag tacksam över sällskapet som var helt underbart i sig.
  • Jag är tacksam över att jag idag hade en sån där ”snygg&smal” dag. När man bara känner sig fin när man ser sig i spegeln.
  • Jag är också tacksam över den supergoda middagen på en libanesisk restaurang häri närheten som min mamma bjöd på. Det var supergott men framförallt var det härligt att sitta ner och ha både mamma och syster mittemot.

Godnatt och tack!

Etiketter:

5 svar to “Dagens tacksamhet:”

  1. emliscious Says:

    den hästen är grymt snygg!! =)
    och ryttaren å! =)

  2. Anna Says:

    Måste bara få fråga, är kortet uppe från Läderbacka?

    • ÄtaTränaKämpa Says:

      Ja det är det faktiskt 🙂
      Hur känner du till stallet? 🙂

    • Anna Says:

      Är uppväxt i Ursvik och bodde precis nedanför stallet och hade häst där då:=) Mina föräldrar bor kvar där så jag inser nu att det är din läckra häst som jag ser i hagen när jag är och hälsar på eller tar en sväng i spåret:=)

Kommentera

