Saftigt mellanmål

Ibland hittar man ett riktigt saftigt exemplar av en apelsin, trots att det inte är säsong. Så gott! Perfekt mitt i en tre-timmars föreläsning.

För övrigt har jag ordentlig träningsvärk i benen och rumpan, vilket känns riktigt härligt. Träningsvärk är ju härlig smärta (i lagom doser vill säga..)

Skickat från min Nokia-telefon

4 svar to “Saftigt mellanmål”

  1. Lotta Says:

    Vissa apelsiner är fortfarande väldigt goda.mums…
    Lotta

  2. minendie Says:

    Jag har en fråga som inte alls hör ihop med det här inlägget. När du ”redovisar” dina träningspass lägger du alltid upp puls och kaloriförbrukning. Har du en pulsklocka? Jag funderar på att införskaffa mig en och undrar om de är bra? Blir man mer sporrad?

    • ÄtaTränaKämpa Says:

      Jag har mycket riktigt en pulsklocka och jag älskar den! Kan verkligen rekommendera att införskaffa en, det finns ju billiga varianter om man inte vill lägga ut 1000 kr i början.

  3. Li Says:

    Well, jag höll på att kvävas av en apelsin idag…Svalde fel och den apelsinsyran vill jag aldrig uppleva i den strupen igen!

Kommentera

