1,9.

Efter att ha kollat facit och studerat tidigare normeringstabeller, så verkar det ganska klart att mitt resultat landar på stiliga och helt fantastiska 1,9. Ni får ursäkta mig, men jag är så oerhört stolt och nöjd över mig själv!

Tack för alla lyckönskningar, det måste varit det som gjorde susen.

Nu ska jag fira detta med först ett besök på gymmet, och sedan en ”helkväll” inne i stan.

HELT UNDERBART!

12 svar to “1,9.”

  1. Johanna Says:

    Gryyymt jobbat!! Ha en fortsatt trevlig lördag!! 🙂

  2. Nathalie Says:

    Grattis! Riktigt duktigt gjort 🙂

  3. Ellen Says:

    Fantastiskt! Var det högskoleprovet eller? Grymt bra!!!!

  4. sanna Says:

    grymt,grattis!

  5. Dessi Says:

    Det är ju helt fantastiskt bra! Grattis! 🙂

  6. emliscious Says:

    skrik ut din stolthet!!!!!!! den har du förtjänat!!

  7. Thea Says:

    Så fantastiskt kul. STORT grattis. Vad duktig du är!!

  8. Blod, svett och tårar Says:

    Grattis grattis 😀

  9. Sofia Says:

    WOW!

  10. kroppstransformation Says:

    GRATTIS GRATTIS GRATTIS.
    Du har kämpat på
    varit uthållig så inåt helsicke
    och du har klarat av det

    Jag är underbart glad för din skull.

    Den stolta mamman jublar 🙂

  11. Wellbeingofme - Välmående, Lågkolhydrat-kost, Träning & Positiv energi Says:

    Grattis!!! Imponerande, starkt jobbat

  12. carin Says:

    Fantastiskt!!!! 😀

Kommentera

