Dagens tacksamhet:

  • Jag är så sjukt tacksam över att vara hemma och ha tillgång till både mobil och dator. Löjligt va? Men jag känner mig handikappad och avskalad från omvärlden utan.
  • Jag är tacksam över att jag blev medtjatad ut på en ridtur idag. Jag kände mig lite trött och hade tänkt att bara rida en kort sväng själv, men red istället ut och det gick riktigt bra. Min häst var glad och positiv.
  • Jag är tacksam över att jag imorgon skriver högskoleprovet. För det första hoppas jag att det går bra, för det andra så ska det bli skönt att ha det överstökat. Får jag inte 1.8-2,0 lovar jag min mamma dyrt och heligt att gå en kurs och plugga bättre inför nästa.
  • Jag är tacksam över att jag kom iväg till gymmet idag och mjukstartade lite. Skönt för kroppen!
  • Jag är också tacksam över att dagens streak gav mig lite härlig kvällsluft.

Nu ska jag sova så att jag är fylld utav energi imorgon. Håller ni tummarna? Sen ska jag bara pusta ut och ha roligt!

Etiketter:

3 svar to “Dagens tacksamhet:”

  1. Dessi Says:

    Håller tummarna stenhårt! 🙂

  2. Wellbeingofme - Välmående, Lågkolhydrat-kost, Träning & Positiv energi Says:

    All tummar hålls! 🙂 Lycka till

  3. Sara Says:

    Lycka till idag =)

Kommentera

