Dagens tacksamhet

Åh, idag har varit en vilodagarnas vilodag. Helt ljuvligt!

  • Jag är tacksam över att när jag ser på min kropp i spegeln, så känner jag ett lugn, jag letar inte längre fel, min kropp bara är. Och den är fin. Den sinnesfriden är jag oerhört tacksam över.
  • Jag är tacksam över de här fina påskdagarna ihop med min familj. Att bara få komma ut på landet och helt och hållet släppa all den här stressen jag ibland känner inom mig. Att kunna gå och lägga mig sent, att kunna sova till tolv (!!) utan att någon större fara är skedd. Att ibland bara få vara utan några krav har varit helt underbart!
  • Jag är tacksam över att imorgon vara tillbaka i Stockholm, med allt vad det innebär. Fylld med ny energi och kraft!
  • Jag är tacksam över att ha så många som peppar och stöttar mig och min resa. Både live och här på bloggen. Ni ger mig så oerhört mycket kraft!

Den här synen varje morgon ger mig kraft!

Ett svar to “Dagens tacksamhet”

  1. emliscious Says:

    jag är tacksam över samarbetet mellan mig och min kropp =) vi vill äntligen samma sak =)

Kommentera

