Vägning vecka 34 (v.14)

Vikt: 104,5 kg (-0 kg) (sammanlagt – 28,5 kg)


BMI:
32,3 (-0)

Jag hittade inte något måttband, trots att jag vänt upp och ner på hela huset och VET att det ska finnas ett någonstans, så dagens vägning får bli enbart vikten. Vad var det jag sa igår!? Plus minus noll, jag är så grym! Med tanke på allt jäkla godis jag har fått i mig den här helgen, så är det ett grymt resultat. Om jag ska se till bilderna där uppe så tycker jag att magen till vänster ser mycket mindre ut också.

Är mycket nöjd med mig själv.

Etiketter: , ,

6 svar to “Vägning vecka 34 (v.14)”

  1. Petra Says:

    Bra jobbat! Du är modig som visar upp bilder på dig och bloggar om din resa 🙂

  2. soffan Says:

    Gött 🙂 . Jag tycker också att du är stencool som lägger upp bilder på dig själv sådär, det skulle jag aldrig våga. Du ser även mycket mindre ut än den vikt du skriver, har ju för tusan helt platt mage!! Den är jag lite avis på 🙂 . Keep up the good work!

  3. JoHo Says:

    Du SKA vara grymt nöjd med dig själv, härligt jobbat!

  4. sparrismarris Says:

    Härligt! Du är bra du! Själv vågar jag inte ställa mig på vågen än efter helgen…

  5. Ellen Says:

    Du ska vara jättestolt över dig själv! Inget plus över påsk, det är ju jättebra jobbat!!

  6. Pia Says:

    Hej! Hittade in på din blogg av en slump häromdagen och har nu kollat igenom mer eller mindre det mesta. Du är så härligt inspirerande och du ger en den här känslan: ”kan hon så kan jag!”.
    Jag har gett mig fasiken på att jag ska tillbaka till formen jag var i när jag var runt 18, förhoppningsvis kan din entusiasm smitta av sig!

    Keep up the good work, det ska bli kul att följa dig till ditt mål, som jag inte har några som helst tvivel om att du kommer nå!

    Mvh Pia

Kommentera

