Vad som hindrar mig från löpning idag?

En likadan sitter under andra foten. Jag hade glömt bort att man kan få sådana där hemska blåsor. Blä!

Etiketter: ,

9 svar to “Vad som hindrar mig från löpning idag?”

  1. gorgina Says:

    Aj, aj!!! Det där ser ut att göra riktigt ordentligt ont.
    Hoppas det blir bättre snart.

  2. Martina Says:

    Aj! 😦

  3. Beckis Says:

    Nasty! Usch vad det ser illa ut! Krya på dig, eller vad säger man? Läk fort!

  4. soffan Says:

    Aj aj aj!!!

  5. Fummelfot Says:

    FY katten… det där påminner mig om nya löparskor och försäsongsträning. Jag känner med dig, hoppas det blir bättre snart. Compeedplåster is the shit!

  6. Emmas Form Says:

    Hua!! ONT!! :S

  7. Johanna Says:

    Ajje, det där så mindre kul ut. Inte vad som önskas inför en stundande aprilutmaning. Hoppas de ger med sig snabbt och inte ger alltför mycket obehag! Kämpa på!

  8. Kicki Says:

    Aj,aj,aj 😦

  9. Dessi Says:

    AAAJJJJ! 😦

Kommentera

