Nu ÄR våren här:

Tre typiska vårtecken fångade på bild igår:


Jag hämtar min svarta häst från hagen och hon har blivit gråbrun utav den lera hon har rullat sig i. Vår!

Vi är ute och rider och hittar en stor härlig pöl utav smältvatten som vi kan stå och plaska i, i evigheter.

Man kan rida utan jacka, ha solen i ansiktet utan att det biter i kinderna och man svettas snarare än fryser.

4 svar to “Nu ÄR våren här:”

  1. gorgina Says:

    Ja, varför ska hästar leta upp dom mest leriga ställena på våren att rulla sig i, tycker det räcker med att dom fäller. Man får hår över allt.

    Har nog missat det, men vad är det för ras i din vackra häst?

  2. Träningsglädje Says:

    najs. jag kan komma och rykta!

  3. soffan Says:

    Hahaha, jag undrar mest hur lång tid det tog att få den ren med den pampiga manen och svansen :)?! Är det en Frieser eller? De är snygga som tusan.

  4. Malin Says:

    Vilken härlig dag du verkar ha!
    Jag med. Jag klarade MU, jippie!
    24/15 träningspass, 379/300 armhävningar, 30/30 min i plankan (alla på tårna), 250/250 utfall, 200/200 burpees, 71/70 km, 2/2 nya träningspass, 2 nya recept, 2 nya råvaror. Har ingen egen blogg så jag skryter hos dig och passar på att säga TACK! Tro det eller ej, innan jag hoppade på din utmaning så hade jag inte tränat över huvudtaget sedan jag fick barn våren 2009.
    Vi är så himla bra! Jag är så himla bra!

Kommentera

