Just do it.

Ibland framstår de egna bekymren så oerhört överstigliga, sen får man lite distans till det hela och undrar vad det var som man var så upphetsad över?

Idag känner jag mig trött och har huvudvärk. Det kanske inte räckte med gårdagens sömn, eller så är min kropp bara lite för trött för att jag ska tro att en natt, ska räcka. Vädret och tidsomställningen, om den så bara är en timme, påverkar ju också.

Trist nog fick jag ingen plats på Kinesisklassen på Hötorget, utan fick trampa trappmaskin i 55 minuter istället, inte lika roligt, men kanske bättre för mitt lätt värkande huvud. Nu börjar det dock bli lite tajt, hur ska jag få in en till ny träningsform i mars? Det löser sig nog. Kanske hinner jag iväg på ett SatsFlow-pas sikväll. Men jag känner mig mer sugen på att vila om jag ska vara ärlig.

När jag såg den här lilla videon hos Jessica, så sprack mitt personliga lilla molntäcke upp och jag kände att mina ”problem” nog är ganska betydelselösa, egentligen.

Etiketter: ,

2 svar to “Just do it.”

  1. Kroppstransformation Says:

    Kan lite kärlek pigga upp?
    eller få dig att slappna av, andas ut och låta kroppen få den vila den behöver??
    Ett fång med ljus, glädje, kärlek
    till dig från mig

    du är underbar! :-))

  2. Millis Says:

    Lite sammanställning från marsutmaningen för mig då, t om igår söndag:
    Armhävningar 241/300 (50 på tå)
    Plankan 27/30 (14,5 på tå)
    Burpees 85/200
    Utfall 270/250
    Km 46,2/70
    Träningspass 33/15

    Tror jag får erkänna att jag inte kommer att klara av alla burpees, men resterande bör hinna klämma in även om km nog kanske också kan bli svåra, men på onsdag ska jag försöka klämma in ett monsterpass där 🙂

Kommentera

