Utvärdering av vecka 32 (v. 12)

Det här har varit en bra vecka!
Trots stress inför tenta och för lite sömn. Maten har känts bra, träningen har känts bra, livet har känts rätt bra (mellan tentaångesten..). Det känns som om balansen den här veckan har varit mer på min sida, jag har fått ihop det bättre. Framförallt med maten. Jag känner mig glad och positiv, full med energi till nästa vecka!

Jag tror vågen kommer vara snäll imorgon. Håll alla tummar nu, jag börjar bli less på tre siffrigt. Bara några kilo till så är jag ju nere på tvåsiffrigt! WOHO!

6 timmar och 29 minuters träning blev det den här veckan, vad kan man säga om det, mer än att det är superbra för attvara tentavecka? Inte mycket. Så, bra jobbat!

Måndag: Trappmaskin 60 min, Styrketräning 28 min, Löpning/gång 20 min, 2,1 km, Armhävningar 30, vara 5 på tå. Plankan 2 min, varav 1 min på tå, Burpees, 10 st, Utfall 20 st

Tisdag: Löpning 48 min, 5,8 km, 70 burpees

Onsdag: VILA, Ridning

Torsdag: Box/kondition/styrka PT, 50 min, burpees 32 st, Löpning 25 min, 3,6 km, cykling 15 min, 5 km, promenad till gymmet, 10 min

Fredag: VILA, Ridning

Lördag: Crosstrainer 20 min, Löpning 10 min, 1,54 km, Cirkelträning 45 min, promenad 10 min

Söndag: Squash 45 min

Med MU är jag nästan helt färdig. Jag ska testa en ny råvara bara och ett nytt träningspass, förhoppningsvis blir det kinesis imorgon, om jag får en plats. Håll tummarna, jag har nämligen ingen som helst aning om vad det är. Kan bli intressant. 6 minuter i plankan och några kilometer är kvar att avhandla, men det fixar jag ju på tisdag.

Utmaningen:
16/15 träningspass
300/300 armhävningar varav 30/30 på tå
24/30 min i plankan varav 5/10 på tå
250/250 utfall
200/200 burpees
62,8 /70 km
1/ 2 nya träningspass

Nu är det dags att förbereda sig för sängen, jag är supertrött.

Etiketter:

6 svar to “Utvärdering av vecka 32 (v. 12)”

  1. Running girl Says:

    19/15 träningspass á 30 min
    321/300 armhävningar
    250/250 utfall
    199/70 km

    Fortfarande har jag svårt med dessa saker.
    Tror nog tyvärr inte jag kommer bli klar med MU, men det är ju 3 dagar kvar nu, så kanske, kanske.

    1/2 nya träningspass
    43/200 burpees
    0/30 min i plankan

  2. Åsa Says:

    Hej! Om du inte redan har fått inbjudan till Les Mills träningsbloggträff så kommer den här.
    Gå in på min blogg och läs mer om den.
    Välkommen!

  3. emliscious Says:

    är en fantastisk inspirationskälla- snygg, smart och motiverad!! =)
    nu är det en ny vecka!
    keep rockin!!

  4. Heavy Rain HD playthrough pt50 : World online news Says:

    […] Utvärdering av vecka 32 (v. 12) « ÄTA TRÄNA KÄMPA […]

  5. Anna Panna Says:

    Hej hej,

    Just nu ser det ut så här för mig:

    12/15 träningspass, tur att det är tre dagar kvar

    246/300 armhävningar varav 23/30 på tå

    16/30 min i plankan på tå

    319/250 utfall

    143/200 burpees

    55/70 km

    1/2 nya träningspass (på onsdag ska jag testa PilatesBall)

    1/2 nya recept

    2/2 nya råvaror – Kummel och Peppermaster chokladchilisås.

    3/4 30 minuters egentid.

    Måste alltså jobba på plankan och burpees fortfarande. =) Men det är väl bara att bita ihop. Tre dagar kvar av träning så det SKA gå. Och just förresten, jag ska unna mig nya naglar NÄR jag klarar det.

  6. Martina Says:

    Vad duktig du varit med burpeesarna och armhävningarna! JAg har några kvar, men det närmar sig slutet för mig också 🙂 Har också bara hunnit med 1 nytt träningspass, och har ingen chans att testa något annat, men jag är nöjd med mitt ena (med tanke på att jag bor på ett minimalt ställe där vi har ett gym, men ingen som drar pass)
    Kör du igång nån ny utmaning i april? Själv hade jag tänkt slå mina resultat i marsutmaningen, och köra på ännu hårdare i april.

Kommentera

