Idag ska jag älska MarsUtmaningen.

Om en halvtimme är det dags att svettas lite extra. Dagen träningspass tänkte jag tillägna MarsUtmaningen. Jag ska insupa MarsUtamningen, njuta, svettas, plågas och älska utmaningen.
Vi har mars till och med onsdag och tills dess måste jag hinna få till:

1 till träningspass, 70 armhävningar (23 på tå), 12 minuter i plankan (8 på tå), 170 utfall, 31 burpees, 8,7 km och 1 nytt träningspass.

Det enda jag är lite fundersam över är det där andra nya passet som jag ska testa. Vad ska jag välja? Hjälp!

Men, fokus för dagen är ett gäng utfall, ett gäng armhävningar och plankan, framförallt. Det kommer bli kul.

Etiketter: ,

3 svar to “Idag ska jag älska MarsUtmaningen.”

  1. Running girl Says:

    För mig ser det ut så här:
    avklarat
    18/15 träningspass á 30 min
    321/300 armhävningar
    250/250 utfall
    188/70 km

    kvar att göra på
    1/2 nya träningspass
    43/200 burpees
    0/30 min i plankan

    Rätt många burpees (eller upphopp) och alla min i plankan.

    Träningspasset är jag inte orolig för, jag har redan hittat det jag ska testa. NIA heter det och det ska bli spännande.

  2. Sofia Says:

    Har följt din underbara blog sedan början av mars och dessutom lustläst tidigare inlägg, men framför allt följt din marsutmaning som är ett helt underbart initiativ! Den har motiverat mig hela månaden och gjort mig så välmående 🙂 jag bara bönar och ber: säg att det kommer en aprilutmaning? Skulle uppskattas enormt! 😀

  3. credit repair alaska Says:

    credit repair alaska…

    I was just surfing and thought I would say hello!…

Kommentera

