Vara med i en löpcirkel – jag!?

(Förra inlägget var nog mest ett skämt, man kan ju inte gå och lägga sig och sova nu, hur mycket jag än skulle vilja. ”I’ve got things to do, places to be, people to meet.” Däremot kan man åka till stallet och rida, vilket är precis vad jag ska och göra, alldeles strax.)

Igår på gymmet hör jag mig själv anmäla mig till en planerad löpcirkel som ska hållas under våren. Vad händer med mig? Jag blir så stolt! Jag gör saker som för något år sedan skulle varit på tok för otäcka, att gå ut ur min egen comfort zone har helt enkelt blivit mer enklare. Det fanns så mycket jag aldrig skulel vågat göra förut, vara med i en löpcirkel är väl bara en av dem.

Så, jag är anmäld och ska få mer info nästa vecka. Förmodligen kommer det bli sjukt roligt!
Vad tror ni? Är det någon som har någon erfarenhet av löpträning i grupp på det här viset?
Vad tyckte ni i sånt fall?

Etiketter: ,

Ett svar to “Vara med i en löpcirkel – jag!?”

  1. Dessi Says:

    Coolt! 🙂 Du får återkomma med rapport sen när du vet mer!

Kommentera

