Avklarad tenta – check. Extremt trött – check.

Det där gick ju vägen. Men efter tentan infann sig någon enorm trötthet som jag antar handlar om anspänning. Jag skulle kunna sova ett år.

Återkommer när jag har vaknat.

2 svar to “Avklarad tenta – check. Extremt trött – check.”

  1. emmaluu Says:

    Jag brukar också känna mig helt slut efter en tenta. Känns som om jag har tömt allt vad som heter hjärna och energiförråd under tentan och jag brukar däcka ett par timmar efteråt. Hoppas du får en bra helg!

  2. MiniZillen Says:

    grattis till avklarad tenta! måste kännas skönt..! trevlig helg!

Kommentera

