Ni glömmer väl inte bort att älska er själva idag?

Ville bara skicka en liten påminnelse.

Oavsett hur vi ser ut, hur vi är, vad vi gör, så är vi alla värda kärlek. Inte minst den som kommer från oss själva.

Ge dig själv en stunds extra kärleksboost ikväll och påminn dig om att du är perfekt, precis så som du är.


(Med risk för att tjata sönder den här bilden, men jag älskar den. Och jag älskar mig själv!)

3 svar to “Ni glömmer väl inte bort att älska er själva idag?”

  1. Li Says:

    tror vi glömmer det allt för ofta.
    och det är en fin bild, laddad med positiv energi =O)

  2. jonas Says:

    hejsan 🙂 jag gillar din blogg:) och den kommer jag nog att följa 🙂 jag håller själv på med vikten, ja väger ca: 150 kg så jag har ca:60 kilo jag ska ner 😛

  3. gorgina Says:

    Tack för påminnelsen.
    Detta är något jag glömmer allt för ofta tyvärr.
    Håller med dig om bilden, den är fin. Visar hur positiv man ska vara

    Kram

Kommentera

