Arm-status Mars 2010

September 2009:
20090912602

Oktober 2009:
IMG_0894

November 2009:

Januari 2010:


Mars 2010:

Jag vet att det är svårt med så olika bilder, men jag tycker väl kanske inte att framstegen varit enorma när det kommer till biceps utveckling, men ser fram emot att minska gäddhänget så man faktiskt kan börja se triceps också, det lär dock dröja lite, herregud, sitter 30% av allt fett på överarmarna?!

Etiketter: ,

6 svar to “Arm-status Mars 2010”

  1. Running girl Says:

    Men hallå där! Vadå ingen skillnad!?
    Kolla på bilden från september bredvid bilden från mars. Du har ju grymma armar nu ju.

  2. Jennie Says:

    Jag har samma problem. Jag VET att mina biceps och triceps har blivit starkare och storre, men inte syns det inte. Maste ocksa fa bort allt gaddhang, men hur sjutton ska man gora. Nar jag gar ner i vikt sa verkar det inte tas nagot fran gaddhanget, daremot fran mage och ansikte. Klurigt det det.

    Tack for en bra blogg.

  3. L Says:

    jag säger som running girl: sätt upp första och sista bilden bredvid varandra så ser du skillnaden!
    off topic: vad har du för pulsklocka? jag ska köpa en som min nästa belöning, men kan inte bestämma vilken. Jag tränar väldigt varierat, från joggingrundor, till spinning och gympapass och vill ha den främst för att kunna se pulsens utveckling och förbränning (men ett plus om jag kan se hur långt jag sprungit också)

    • ÄtaTränaKämpa Says:

      Jag har bara haft Polars pulsklockor och med tanke på deras fantastiska service, så är det guld värt, även om de inte är billiga.
      Den jag har nu, RS800x fick jag i 25:års present och den är fantastisk.
      Jag skulle köpt RS300x om den faller inom budgeten. Då kan du köpa till en gps-puck i efterhand om du tycker att det verkar kul att mäta distansen. Köper du en något billigare/enklare, så blir du istället tvungen att köpa en ny om du inser att du vill kunna mäta distans också.
      Eller så börjar du med en billighetsmodell, bara för att testa. 🙂

  4. Träningsglädje Says:

    sådär mkt definition har inte jag. så jag är avis!

Kommentera

