Restaurang Ljunggren.

Vilken dag jag har haft! Men mer om det senare.
Kosan för kvällen styrdes mot ett gammalt stammishak, Restaurang Ljunggren.

Som sig bör avnjöts fantastisk sushi i oerhört gott sällskap, samt utsökta alkoholfria drinkar.
Sushin var verkligen utsökt, som alltid och vi tog in lite gott och blandat att dela på. Kan verkligen rekommenderas.
För att avsluta dte hela med stil och klass delade vi på en efterrätt. det var ljuvligt gott och precis lagom att dela på. Jag har aldrig förespråkat total avhållsamhet.

Kvällen fortsatte sedan till Malmen där några fler drinkar intogs, med nytt sällskap och nu känner jag mig som en gammal tant som säger det här, men ändå, det måste ut: herregud vad jobbigt det är att ränna runt på stan halva natten. Jag kommer ju vara ett vrak imorgonbitti. Och då är jag ändå nykter! Tacka vet jag tidiga kvällar och 8 timmars sömn..

/MVH eder bloggare, annars kallad den 25:åriga tanten

Etiketter: , ,

5 svar to “Restaurang Ljunggren.”

  1. Träningsglädje Says:

    haha. men du, var kommer jackan från – den är supersnygg

  2. Thea Says:

    haha, ja det är inte lätt.
    Nu blev jag lite sugen på sushi, det ser ju oerhört gott ut. Japp, det får det bli ikväll.

  3. sanna Says:

    Åh underbart gott med sushi, jag äter nog det en gång i veckan, det är ju så gudomligt gött!

Kommentera

