Glädje:

Idag fick min arma kropp mer sömn (11 timmar för att vara exakt) och tydligen var det kanske det som krävdes, för jag känner mig oförskämt pigg! Har inte behövt en enda ipren än så länge, även om jag fortfarande är snorig, så är tempot i kroppen bättre. Det ska firas med dels en promenad t/r stallet och sedan också en smygvända till gymmet. Inget svettigt och tungt, men lite smygträning bara.

Känner mig full med glädje och energi!

Ett svar to “Glädje:”

  1. gorgina Says:

    Vad skönt att du känner dig bättre.
    Sömn är underskattat, det kan göra under för kroppen.

Kommentera

