Status just nu:

Vadd i hela huvudet, trött trött kropp, snor, mensvärk, ”less-på-livet-syndrom”.

Kan ni inte liva upp mig med något roligt?

7 svar to “Status just nu:”

  1. carin Says:

    Hur många tyskar bor det i göteborg?

    ….

    …..

    Göööörmany!

  2. Li Says:

    Vad sa doktorn till patienten som ramlat i trappan?

    ….
    …..
    ”Detta var ett svårt fall!”

  3. anna linnea Says:

    http://www.loureeditweed.blogspot.com

    ja!

  4. MiniZillen Says:

    Testa med att spela lite bra musik! Eller skäm bort dig själv med en ansiktsmask..det brukar jag göra just i menstider också..då behöver i alla fall jag skämmas bort!

  5. Träningsglädje Says:

    jag fick kräksjukan i trosa. inte alls kul faktiskt men lustigt ändå. försökte hitta en snöhög att kräkas i och sedan sov jag i en timma i väntan på att bli hämtad av en snäll förälder. men det hände aldrig på grund av diverse tågförseningar så jag fick åka till södertälje och hämta min mamma istället. det var min händelserika tisdag. tisdagar är fan värdelösa!

    • ÄtaTränaKämpa Says:

      Skämtar du!? Herregud vad hemskt!
      Ska vi bara radera bort alla tisdagar från almanackan from nu?

  6. MIA Says:

    JA! Bort med tisdagar, i och för sig var det en bättre tisdag än på länge för min del, ett riktigt bördarpass för bröst samt ljuva komplimanger från mig gamla PT som tyckte jag såg bättre och bättre ut för var gång han såg mig. Vem blir inte glad över det ;o)

    Mitt råd till dig, vilket jag gör när jag ledsnar och känner att jag vill ge upp allt: SURFA! Eller först, promenad och få lite solljus, en god kopp the/kaffe och sedan surfa lite på inspirationssiter.
    Tack för paketet föresten, skickade en pingback till din blogg men vet ej om den kom 🙂

Kommentera

