Sugen på revansch!

Om en knapp timme är det dags för mig att befinna mig på gymmet för att bli fullständigt piskad utav min härliga PT.

Det här är tanken inför passet:
Jag kommer vara på gott humör under hela passet, känna mig pigg och utvilad, att kroppen är med mig.
Mina ben kommer vara starka och snabba och redo för vilka hoppövningar jag än utmanas klara av.
Min inre krigare kommer inte vika sig en millimeter och utan snack ta sig an vilken övning jag än blir tilldelad, även om det är en övning som jag räds. Min styrka kommer inte svika mig, musklerna kommer ge sitt lilla extra idag. Min ork kommer lyfta passet en nivå högre. Jag kommer säkerligen svettas, flåsa och darra av trötthet, men jag kommer tycka att det är roligt och jag kommer känna glädje över passet.

Jag känner mig redan mer sugen på att träna!

Etiketter: ,

3 svar to “Sugen på revansch!”

  1. Filmi Says:

    Lycka till, hoppas det gick bra! 😉

  2. Evelyn Says:

    Vad härligt positiv du var idag =) glad för din skull!

  3. Emma Says:

    Låter peppande:) Låter roligt att ha en PT, hoppas du känner samma sak när du är i mitten av timmen:) 😉 i morgon skall jag förnya mitt gymkort, nu kör vi.

Kommentera

