Ibland blir inget som man tänkt sig.

Ingen löpning idag. Ingen träning alls faktiskt.

Imorgon är en ny dag.
Och innan den börjar vill jag helst få lite sömn eftersom jag känner mig svimfärdig av trötthet.

Nighty!

3 svar to “Ibland blir inget som man tänkt sig.”

  1. Märta Says:

    Trist, men så blir det ju ibland. Hoppas du fick en ordentlig natts sömn i alla fall!

  2. L Says:

    jag gillar att du är fullkomligt ärlig även när det inte går perfekt. du behövde förmodligen vila. hoppas du har sovit gott i natt!

    • ÄtaTränaKämpa Says:

      Tack! Jag har sovit som en stock, kroppen känns faktiskt gladare idag, så förhoppningsvis kommer det märkas i både humör och energi på gymmet 🙂

Kommentera

