Älska Polars Servicestation i Alvik.

Jag har haft lite problem med mitt pulsband i några dagar och jag var ganska övertygad om att det var batteriet som var slut, trots att jag inte ens haft klockan i ett år. Jag bor ganska nära Polars servicestation i Alvik, så jag tog bilen dit efter skolan.

Som alltid löser de problemet på två minuter, för min del blev det ett helt nytt pulsband, de frågade inte efter några kvitton eller så, dessutom kostade det mig inte ett öre.

Varje gång jag har haft någon fundering eller som sist då min pulsklocka drog ur sitt batteri konstigt snabt, så bytte de batteriet gratis och kolalde igenom klockan så att det inte var nåot fel på den, samma sak där, det tog fem minuter, sen hade jag en fräsch klocka i handen och dte kostade mig inte en krona.

Dessutom är de alltid trevliga och tillmötesgående. Det är det som är service och ett av skälen til att jag skulle ha svårt att byta bort min Polar mot exempelvis en Garmin.

Etiketter: ,

Ett svar to “Älska Polars Servicestation i Alvik.”

  1. Fummelfot Says:

    Jag har samma erfarenhet, även om jag får gå genom TeamSportia där min klocka är köpt (födelsedagspresent). Min klocka har bara varit flippad ibland – ibland har pulsen visat noll, ibland fastnar den på typ 142 trots en massa upp-och-ner… otroligt irriterande. De gånger jag varit inne med den har personalen varit hur snälla som helst, skrivit ner felet och skickat iväg på reparation. Man blir ju så glad! 🙂

Kommentera

