Sponsring ledde mig raka vägen till en dejt med Löplabbet!

Jag älskar Löplabbet i Solna. De är både kunniga, seriösa och trevliga. Man får den tid man behöver och känner sig inte jobbig om man vill prova tusentals skor innan man bestästämmer sig. Åk dit!

Igår messade min mamma mig och bad mig kolla mitt kontoutdrag, sagt och gjort. Och se på fan om hon inte har sponsrat mig för den coaching och inspiration hon tycker att jag givit henne! WOHO!

Idag kom jag på vad jag skulle göra för pengarna, jag skulle äntligen köpa nya löparskor. Det har liksom varit på tapeten länge, mina gamla Asics gel Kayano, har jag slitit ner fort, förmodligen på grund av att jag är så tung.

Efter många vänder framoch tillbaka så had ejag hittat två par skor som satt riktigt fint, de nya Kayano såklart. De är som hemma, på foten. Roligt var dock att jag hittade ett par utanför Asics-familjen som också var en ritkig lyckoträgg, Mizuno Wave Nirvana. De kändes väldigt annorlunda för mig som är van vid mina Asics, de har en aning med stötdämpning under tramdynan och känns stabilare. Jag bestämd emig för båda två, alla har ju minst två par de varierar mellan och eftersom jag sliter skor så effektivt, var det lika bra att passa på.

När jag ändå var på plats köpte jag även en tränings-BH, som hade precis det jag letat efetr. Shock Absorber Sport BH. Ordentligt stöd, rejäla kupor och reglerbara axelband. (Passade även på att träna med den på lunchen, satt som en smäck!).

Som en liten bonus fick jag två löparstrumpor, helt perfekt!

Etiketter: , ,

5 svar to “Sponsring ledde mig raka vägen till en dejt med Löplabbet!”

  1. Träningsglädje Says:

    skoj med massa ny träningsmotivation i form av träningsprylar. jag har samma sport-bh som på bilden och den är superbra, men jag måste oftast ha hjälp från sambon med att knäppa den i ryggen. hur ska det gå nu när han åker? haha.

  2. annastei Says:

    Bästa träningsbehån! Jag har två stycken 🙂 Ett tips för att köpa den billigare är dock att beställa från figleaves.co.uk eller bravissimo.com, då går den att få för runt 350 kr, har jag för mig.

  3. Lotta Says:

    Jag brukar också hålla mig till asics, men måste också köpa nya, men pengarna finns inte – det är jobbigt!
    Lotta

Kommentera

