Att salsa till det.

Varmrökt lax med ris, egenhändigt ihopslängd salsa och lite remouladsås blev kvällens middag.

Jag har aldrig gjort salsa förut, jag slängde bara ihop lite tomater, bönor, lök, bönor oc korssad etomater, kryddade och kokade ihop. Det blev oväntat gott!

Etiketter: , ,

4 svar to “Att salsa till det.”

  1. Running girl Says:

    Jag gör en god salsa som jag har till stekt vit fisk. Det är 1-2 tomater som jag hackar, sen en liten chilifrukt (finhackad), ananas (färsk om man har), finhackad färsk ingefära och lite pressad lime över. Den är god både kall och varm

  2. Anna Says:

    Hej
    Jag har gjort samma resa som du med en viktnedgång på 37 kg. Lycka till! Jag vet vilken pärs det är och det svåra var egentligen inte att gå ner utan att inte ramla tillbaka i gamla dåliga vanor. Jag fick verkligen en kick att starta min egen blogg som tyvärr alldeles för länge bara legat i tankeverksamheten men som aldrig realiseras..förrän kanske nu…
    Keep up the good work!

    • ÄtaTränaKämpa Says:

      Tack!
      Jag inser också att dte kommer vara svårarae att bara bibehålla en ikt, än att ständigt jobba mot ett minusresultat. Hur har dte gått för dig?
      Om du startar din blogg, så ge mig gärna adressen!

Kommentera

