Grinolle.

Jag sitter fast i soffan. VILL INTE UT OCH SPRINGA!

Blä.

2 svar to “Grinolle.”

  1. Millis Says:

    Jag är ju ingen löpare alls, så det fick bli maxtest 5 km på orbitreken på gymet idag istället. Igår gjordes det utfallssteg, armhävningar samt planka. ”Bara” burpees kvar mao, men jag har träningsvärk… så jag gissar att de blir tunga att få till 🙂 Tanken är i alla fall att jag ska ta dem på PT-lektionen på tisdag, sen är de initiala maxtesten utförda, sen är det bara att ta tag i resten av momenten i utmaningen. Ska sätta mig med kalendern och planera in det så jag hinner med allt utöver den övriga träningen.
    Och du, ibland är det helt ok att vara less på träningen, ta maxtesten imorgon istället om det känns bara bläääh ikväll.

  2. Jennie Says:

    Vet precis hur det känns.. Jag skulle ju gjort mitt maxtest senast idag.. Saker hände i helgen som gjorde att jag prioriterade om, så nu har jag bestämt mig för att köra maxtest imorgon istället. SKA hinna med all träning ändå! Kommer inte på nån bra affirmation (än), men jag ska belöna mig med ett par nya jeans – och dom ska få kosta, bara dom sitter snyggt. 🙂
    Förresten, du är jättesnygg i nya frisyren/färgen!! Ha en bra vecka!

Kommentera

