Med siktet inställt på snöskottning.

Igår åkte vi ut till landet. Åh, lantluft, hästarna utanför fönstret, enorma mängder snö (Stockholm kan inte mäta sig med detta) och lugnet som bara ger mig ro i hjärta och själ. Underbart!

Killarna är i detta nu uppe och skottar av taket på vårt hus och jag ska ta mig an verandan. Jävlar vad mycket snö det är!
Eftersom min PT hävdar att han brukar längta i veckor innan han får skotta snö och att det är hans favoritträning, så ska jag inte vara sämre, utan gå in för detta med hjärta och själ. Jag gör helt enkelt detta snöskottarpass till min PTs ära.

Etiketter:

Ett svar to “Med siktet inställt på snöskottning.”

  1. gorgina Says:

    Håller med din PT att snöskottning är en bra träning. Märkt det denna vintern. Fast jag föredrar att slippa skotta blötsnö.

Kommentera

