Lite nya före-bilder.

Ibland när man dammsuger nätet hittar man rester från svunna tider.

Min första tanke; herregud, har jag sett ut såhär?
Min andra; det HAR hänt grejer. På riktigt.

8 svar to “Lite nya före-bilder.”

  1. Beckis Says:

    JAg känner igen de där tankarna. Vad fin du blev som brunett föresten! Funderar på att göra hårfärg till min belöning i MU. =)

  2. emmaluu Says:

    Vilken skillnad, du ska vara så nöjd över allt jobb som du lagt ner och njuta av resultatet för du ser riktigt bra ut! 🙂

  3. Löparmamman Says:

    Vilka två helt olika bilder! Du ska verkligen vara stolt!

  4. Madde K Says:

    Ojojoj ja det syns verkligen! Du har jobbat hårt, riktigt stolt ska du vara 😀 Och måste säga att det bruna håret var supersnyggt! Kram

  5. Linnea Says:

    Oj vilken skillnad! Du har kämpat på bra du! Hur länge har du hållt på? 🙂 Lycka till i framtiden, märks ju att du kommer fixa ditt mål 😉

  6. Pärlan Says:

    Åh vad jag längtar tills jag också kan lägga upp före- och efterbilder! Du har varit så sjukt duktig! 🙂

  7. annie Says:

    Du är en sån inspiration! 🙂 För mig går det TRÖGT. Men måste ta tag i det igen…

  8. Lotta Says:

    Det har verkligen hänt saker… härligt!
    lotta

Kommentera

