AHHH! Jag är brunett!!

På Noir, mycket nervös. Hur skulle resultatet bli?

TADA:
Vad tycker ni? Var ärliga nu.
Jag är i chock, men ändå mycket nöjd. Jag har ju varit blond (med undantag för en mycket känslig period under tonåren då lila letade sig in i håret, men det ska vi inte prata så mycket mer om.. 😀 ) hela livet och aldrig brunhårig, men förändring är nyttig. Tror jag. Hoppas jag.

Ni kan på samma gång få ge besked på vilken av följande bilder ni tycker är finast, tänkte chocka mina vänner på facebook och träda fram som brunett även där nämligen.

BILD 1

BILD 2

BILD 3

BILD 4

BILD 5

12 svar to “AHHH! Jag är brunett!!”

  1. Running girl Says:

    Det blev ju jättefint! Chocken kommer lägga sig, det brukar det göra efter ett par dar för mig. Jag byter hårfärg ofta och blir chockad varje gång ändå.
    Jag gillar bild nr 2-4 bäst. Kanske 2 eller 3 allra bäst. Svårt att välja. Måste få säga att du har väldigt vackra ögon också.

  2. Millis Says:

    Det var hur snyggt som helst! Jag röstar på bild 2 för på den bilden tyckte jag man såg färgen allra bäst.

  3. Träningsglädje Says:

    fiiint! jag röstar på bild 1, 3 eller 4 🙂 fast jag vill se en bild på jackan också – den verkar snygg!!

  4. gorgina Says:

    Det var ju jätte bra. Du passar i det och när chocken lagt sig så kommer du också säker bli nöjd. Vet hur det är gick ju från långhårig till korthårig i höstas.

    Jag röstar för bild nr.3

  5. Alis Says:

    Bild nr 3 då ser man dina fina ögon!

  6. Alis Says:

    Och det blev jättefint! Passar dig jättebra!

  7. Nathalie Says:

    Riktigt snyggt. du passar i det!

  8. emmaluu Says:

    Supersnyggt!

  9. Dessi Says:

    Snygging!!

  10. Emmy Says:

    Du passade verkligen bra i det där, toppsnyggt! 🙂

  11. Maria Says:

    Du var fantastisk i brunt hår och det tar fram dina ögon. Fin blogg by the way!

    /Maria

  12. Pärlan Says:

    Det blev sjukt snyggt! 🙂 Bild nummer 2 tycker jag blev bäst! Fast jag antar att du redan lagt upp någon bild på fb. 😉

Kommentera

