Morgonstund har guld i mun.

Nu ska jag åka till stallet och rida en härlig morgonritt.
Värken jag idag har i mina ben är helt fruktansvärd. Jag har svårt att gå (får gå med raka ben, stolpar fram), jag kan inte resa mig eller sätt amig ner.
Att då ta sig upp på en häst och bemästra den, kan bli mycket spännande.

Jag hoppas på att jag sitter kvar, men det finns inga garantier.

Etiketter:

2 svar to “Morgonstund har guld i mun.”

  1. Millis Says:

    Själv hoppas jag på att min träningsvärk hinner försvinna lite tills imorgon, för då blir det morgonträning med maxtest på utfallssteg och armhävningar och förhoppningsvis också 5 km-testet (om jag orkar upp så tidigt att jag hinner med allt före jag måste åka på jobb). Men några 407 utfall blir det INTE, jag lär dö lååångt före det 🙂

  2. Running girl Says:

    Jag minns en gång när jag hade så där överjävlig träningsvärk. Jag hade kört pump för första gången och lassat på ordentligt. Träningsvärken kom redan samma dag och dagen efter kunde jag inte gå. Som tur var var det en söndag, så jag kunde ligga kvar i soffan. Men på måndan när jag skulle till jobbet gick det lååångsamt.
    Väl där så satt jag på messaninen (typ en balkong eller halvvåning) och var tvungen att ta mig uppför och nerför en spiraltrappa hela dan.
    Jag kröp långsamt uppför och gick i sidled stolpiga steg nedför.

    Så jag vet vad du går igenom, det är därför jag hade lite resarvationer mot att köra maxtestet.

Kommentera

