Från stallet till frisören till Blueberry.

Åh, jag kan inte nog säga hur mycket jag älskar min frisör. De senaste veckorna har jag verkligen hatat mitt hår, det har varit slitet, torrt och trist. Vad hände med mina fina, spänstiga lockar?

Idag fick min frisör lite friare händer för att fixa till håret igen och han gör det, som vanligt, alltid lika bra. Dessutom plattade han mitt hår och eftersom jag har lockigt i vanliga fall och sällan kommer mig för att platta, så älskar jag det varje gång.

Extra plus är hårbottensmassagen jag fick när mitt hår blev tvättat, i kombination med massagestolen jag satt i. NJUT!

Nu sitter jag på Blueberry efetr att ha gått omkring i stan och kollat på än det ena, än det andra. Har precis ätit en kycklingsoppa med råris och deras egenbakade fruktbröd med svartböns-röra. Mycket gott! Till efterrätt njuter jag av en smoothie.

Måste få bada i fler ego/hår-bilder. Ni får ursäkta. Imorgon ska jag nämligen färga håret, brunt! Jag har aldrig varit  mörkhårig så det ska bli väldigt spännande. Vad tror ni, kommer det passa?

Mitt hår är viktigt för mig, jag älskar mitt hår. Kanske därför jag blir så nervös vid tanken på att förändra det. Men, jag har intalat mig att förändring är bra, att det alltid går att fixa tillbaka om det blir dåligt och att håret ju faktiskt växer ut.

11 svar to “Från stallet till frisören till Blueberry.”

  1. Running girl Says:

    Å, jag tycker du blev jättefin i håret. Tror dessutom att du kommer passa i mörkt hår också. Det är väl brunt som är årets färg också.

  2. Frida Says:

    ÅÅÅ vad fin du blev!! jag ska till frissan imorgon 🙂

  3. Alis Says:

    Undrar om vi har samma frisör, det är en han och de har massagestolar. Han heter Alex…

  4. annastei Says:

    Sjukt snyggt, och din utstrålning går (som vanligt) rakt igenom bilden! Mörkt hår blir säkert fint det också 🙂

  5. emliscious Says:

    slås alltid av samma tanke när jag ser dina bilder- och det är hur skinande glad, lycklig och livsglad du alltid ser ut att vara! du känns så trygg och varm och samtidigt sprudlande!!

  6. Ullis Says:

    Jättesnyggt!Du passar verkligen i den frisyren!

  7. Dessi Says:

    Chokladbrunt är väldigt snyggt! 🙂 Skulle jag helst vilja ha det själv.

    Jag var faktiskt vithårig innan jag färgade mitt hår brunt hösten -08 och har inte ångrat det en sekund! 🙂

  8. Träningsglädje Says:

    du är grymt snygg!

  9. kanjagkandu Says:

    Fan vad duktig du är tjejen, så himla roligt att se när någon får ”inre” inspiration och klarar det själv… tufft. Jag är impad!

  10. Pärlan Says:

    Din frisyr blev riktigt fin. 🙂 Det känns alltid som att ett nytt jag kommer fram när man varit hos frisören! Och maten såg riktigt, riktigt god ut! Blev hungrig nu… 😛

Kommentera

