Middag när den är som godast:

När någon annan lagat den åt en.
När jag kom hem efter en härlig, fartfylld, smärtsam (mina beeen!) ridtur, kom jag hem till detta.
Mögelostgratinerad kycklingfilé med rotsaker i ugn och ärtor. Ljuvligt gott.

Imorgon blir det en välförtjänt vilodag, med ridning och hårklippning på schemat. Kanske hinner träffa några fina vänner och  plugga lite också..

Jag har försökt sammanställa vilka som ska vara me p å MarsUtmaningen än så länge, till höger. 35 stycken har jag fått oss till hittills.
Kolla om du är med på listan, att din bloggadress, om du har en sådan, är rätt. Om du inte fins med, hojta till så fixar jag det genast, det var så många att hålla reda på!

Etiketter:

2 svar to “Middag när den är som godast:”

  1. rattochslatt Says:

    Jag är gärna med ännu. Tror inte jag fanns med på listan.

    //Alexandra

  2. Sofia Says:

    Jag ska nog vara med också, men pga mina tidigare knäproblem vågar jag inte köra utfall så jag gör knäböj istället.

Kommentera

