Maxtest utfall: 407 stycken på raken!!

JAG ÄR SÅ JÄVLA GRYM!

Hinner inte skriva mer om det just nu, ni får mer ingående detaljer senare, nu ska jag rusa till universitet.
(Rusa kommer jag inte, stappla fram, snarare.)

11 svar to “Maxtest utfall: 407 stycken på raken!!”

  1. Millis Says:

    !!!!! Helt jävla amazing!

  2. Träningsglädje Says:

    va fan!!! du, du måste genast uppgradera din mu till att göra 250 utfall VARJE DAG!!!!! haha. coolt!!!

  3. emliscious Says:

    coolt!! hur och var gjorde du dem?! ute på en raksträcka? eller stående på en plats liksom?!

    blev taggad att utmana nu ju!!!!

    • ÄtaTränaKämpa Says:

      På en plats, i gymmet. Med händerna i sidorna. Två ting uppenbarade sig som ”problem” Det är tråkigt att göra 400 utfall på raken, dte hände rinte så mycket spännanad eunder tiden liksom. Och: Man tappar känseln i händerna efter att hålla i midjan efter ett tag. Helt absurdt. 😀
      Utmana mig me rän gärna! 😀

  4. Andrea Says:

    GRYYYYYYYYMT!!! Håller med Sara, öka på utmaningen!!!

  5. Sara Says:

    Sjukt imponerad, själv gjorde jag mina efter att jag sprungit fem kilometer vilket kanske inte var så smart. Kanske ska göra om den biten av utmaningen 🙂 Tycker nog som några andra att du borde öka på din utmaning 🙂

  6. Sofia Says:

    Jösses!

  7. ÄtaTränaKämpa Says:

    Men alltså, om jag ökar på Marsutamningen, så får ju ni alla andra också göra flera, vill ni vekrligen det..? 😉

  8. Pärlan Says:

    Helvete vad duktig du är!! 😀 Åhh, jag blir så taggad när jag läser din blogg. 🙂

Kommentera

