Ett underbart dygn.

Dte har kommit lite snö på vår balkong. Imorgon ska vi ta itu med den. Med spadar och hackor.

Igår red vi i minus 20 grader. Hela min häst var full av istäckta hår efteråt. Underbart, men kallt.

Imorse efter spinningen kollade jag på tröjan och bara insåg att jag var tvungen att ha det på bild. Svett!

Visst se rman så oerhört fördelsaktig ut tidigt på morgonen, efter en timme spyjobbig spinning?

Jag och min stora kärlek gick ut och åt. Han valde Texas Longhorn.

Jag tyckte att dte var oerhört skönt att var apåklädd vaniga kläde,r utan att vara svettig/nyduschad/lukta häst en vanlig vardagkväll.

Så gott!

Mina nya fina fina skor. Älska!

2 svar to “Ett underbart dygn.”

  1. carro Says:

    söt häst! Jag vill också ha!

  2. Camilla Says:

    GRYMMA SKOR!! vart har du fått tag på dom? 🙂

Kommentera

