Utvärdering av vecka 27.

Nej, vecka 27 har verkligen inte gjort något got intryck på mig. Det här var veckan då jag inte kände någon ”kontroll” över de underliggande känslorna som triggar ätande/sug. Hur ska man hantera ledsenhet? Den här veckan var också väldigt stillasittande, mycket beroende på tentan i fredags. Den här veckan avslutades även med två fester som tog mycket tid och kraft, men också gav så oerhör tmycket glädje, kärlek och värme i hjärtat.

Den här veckan var inte veckan då jag tränade mycket. Kan dte finnas en korrelation mellan undelriggande ledsenhet och fyra vilodagar? Förmodligen. Med bara 3 timmar och 3 minuters träning fanns det inte många endorfinbringande träningstimmar direkt.

Kanse har jag samlat kraft inför vecka 28? Det ska bli spännande att se vad nästa vecka kommer bjuda på, endorfiner och lite självdiciplin hoppas jag på!

Måndag: Styrketräning PT 40 min, Crosstrainer 20 min, Stretch 20 min

Tisdag: VILA

Onsdag: Crosstraining 55 min, Ridning

Torsdag: Löpning 32 min, nedvarvning 6 min, stretch 5 min

Fredag: VILA, Ridning

Lördag: VILA

Söndag: VILA, Ridning

2 svar to “Utvärdering av vecka 27.”

  1. emliscious Says:

    Hmm känenr faktiskt igen dina känslor. Det påeverkar mig negativt när jag inte kan träna, jag saknar känslan i kroppen efter ett pass, jag tror det är energi som inte har nånstans att ta vägen, en form av frustration i kroppen! men tyvärr så hamnar ju annat ivägen ibland! tur att det inte är så jämt =)

    • ÄtaTränaKämpa Says:

      Man är väl adrenalin/endorfin junke helt klart. En aning beroende, blir grinig och less när man inte får träna. Haha.
      Tur att träning inte har så farliga bieffekter iaf 😀

Kommentera

