PS. MarsUtmaningen kommer bli grymt rolig!

Åh, jag ser verkligen fram emot att fixa de sista detaljerna inför MarsUtmaningen, jag har nämligen kommit på ett upplägg som jag tror kommer vara superkul.

Jag hoppas få klart det hela inom den här vecka, så ska ni få få se vad ni tycker.

5 svar to “PS. MarsUtmaningen kommer bli grymt rolig!”

  1. kajakrille Says:

    Härligt med utmaningar. Jag har ju min givna: att landstiga Kvarkens alla öar med min kajak! 🙂

  2. Millis Says:

    AAah, vilken cliffhanger. Nu är jag ju jättenyfiken ju! 🙂

  3. coyntha Says:

    Hej! Det är jätteroligt att läsa din blogg!
    Vad har du för utmaningar??
    Berätta!! *nyfiken * 😉

    Kram

    • ÄtaTränaKämpa Says:

      Hej!
      🙂
      Har du läst om NovemberUtmaningen och Jul och NyårsUtmaningen?
      MarsUtmaningen kommer bli liknanade, uppbyggd med flera små utmaningar som man ska klara av under månaden 🙂

  4. Pärlan Says:

    SV: Ja, dom har riktigt mycket variation! Jag testade 5 gånger gratis. Men jag ska nog tillbaka till Friskis & Svettis nu. 🙂 Deras pass passade mig lite bättre. Den afrikanska dansen och deras jympapass. Men jag kommer nog testa SATS lite senare när jag gått ner en del. 🙂

Kommentera

