Imponerande.

Idag på crosstrainingen hann jag se en tjej som imponerade stort på mig i flera övningar.
Men framförallt i övningen ”sprint plus armhävning”.
Hon sprang över salen och föll helt sonika rakt ner från stående,  ner i en armhävning på tårna, tryckte sg upp och innan man visste ordet av sprang hon tillbaka igen. Förstår ni hur jag menar?

Ungefär som killen i filmen här nedanför, fast hon gjorde alltså detta från sprint och upp i sprint igen.
Hur coolt är inte det?

Etiketter: , , ,

2 svar to “Imponerande.”

  1. Miranda Says:

    WoW!! Fast jag undrar om man inte kan skada sig om man är lite klumpig (som jag kan vara)? Men jag blir helt klart sugen på att testa ;D

    • ÄtaTränaKämpa Says:

      Alltså, jag skulle inte orka ta emot min kropp sådär, eller, det kanske jag skulle men jag skulle inte våga chansa. Kanske ska man testa det i typ sängen, från stillastående först. För att se vad som händer om man bara faller frammåt, så kan man inte skada sig alltför mycket (om man nu inte råkar ramla ner från sängen också förstås..)

Kommentera

