Ett halvårs förändring.

Jag är egentligen några dagar för tidig.
Den 17:e augusti startade jag den här bloggen och tog ett nytag med min vikt. Det är alltså för sex månader sedan på onsdag.
Eftersom jag idag känner mig lite låg och grå tänkte jag att det här kunde muntra upp mitt dystra sinne. Idag är nämligen en sån dag då jag inte alls tycker att jag har gått ner i vikt, att jag inte alls har förändrats.
Men, när jag ser de här bilderna, får de nog tala för sig själv.

Till vänster, i färg, invägningen 17:e augusti 2009, 117,5 kg.
Till vänster, i svartvitt, vägningen 8:e februari, 105,2 kg.

Bild 73

Bild 72

Det är rätt häftigt ändå, hur kroppen kan förändras!

Etiketter: , ,

18 svar to “Ett halvårs förändring.”

  1. Beckis Says:

    Alltså.. på de nyaste bilderna ser det absolut inte ut som du väger 105kg! Bra jobbat! Önskar att jag hade tagit fler före-bilder. Jag har inte så mycket att jämföra med.

  2. Thea Says:

    Herre min jävlar skapare, ursäkta… men jösses bruttan. Det syns ju fruktansvärt mycket. Vilken skillnad.
    Det måste ju verkligen ge lite uppmuntran. Bra jobbat!

  3. Sofia Says:

    Vill upprepa Theas först fyra ord 😀 Hoppas du tar till dig hur förbaskat duktig du är!

  4. gorgina Says:

    Men jisses vilken skillnad. Det är hur hur stor skillnad som helst.
    Wow du är grym bruden.

    Kram<3

  5. emliscious Says:

    wow!!!
    krama dig själv! skrik rakt ut FAN VAD JAG ÄR BRA!!

    för de e du =)

  6. Linda Says:

    Du har gjort ett sådant kanon jobb, så grymt duktig! DU skall verkligen berömma dig själv! Skillnaden är enorm faktiskt, man kan inte tro att det är samma människa på båda bilderna! Bra jobbat!

  7. Alis Says:

    Det är verkligen en jättestor skillnad!! Bra jobbat!

  8. Dessi Says:

    Jag är verkligen imponerad! Wow! 😀 Detta resultat ska jag tänka på när motivationen tryter!

  9. Helena Says:

    Wow!! 🙂 Du är sååå duktig!!! Grattis!!

  10. Jenny Says:

    WOOOW jesus christ vilken skillnad!!!! 😀 Du har verkligen varit grymt duktig!!!

  11. Träningsglädje Says:

    du är så himla duktig och så väldigt fin. många kramar till dig!

  12. Minna Says:

    WOW!!!!! Bra jobbat!

  13. Pia Says:

    Imponerande resultat! Härligt jobbat!

  14. frida Says:

    Grymt! Många centimetrar mindre! Modigt att vara så ärlig och lägga upp bildern som verkligen inspirerar.

  15. Tove Says:

    Wow, vilken skillnad! Vad inspirerade du är, får jag säga! Hittade nyss din blogg, i ett försök att motivera mig lite extra..!!

  16. ÄtaTränaKämpa Says:

    Just nu läser jag era fina kommentarer med gråten i bröstet för ni är så jäkla fina allihopa!
    TACK!

  17. julia Says:

    Måste bara säga WOW vilken skillnad!

  18. Pärlan Says:

    Oj jävlar vilken förändring! Såna här bilder är definitivt skitbra att ha när motivationen tryter eller när man känner sig lite låg. Du är grymt duktig! Längtar tills jag har gått ner lika mycket i vikt som du har gjort nu. 🙂

Kommentera

