Nu är det dags för premiärlöpning utan prestationskrav.

Ja, nu har det fått koka nog i huvudet.
Jag ska testa prestationslöpning så fort jag bara fått på mig kläderna och kommit ut. Vi får se hur långt det blir och hur lugnt. Framförallt får jag se hur det känns i foten.

Det pirrar förväntansfullt i magen på mig!

3 svar to “Nu är det dags för premiärlöpning utan prestationskrav.”

  1. Dessi Says:

    Lycka till! 🙂

  2. Träningsglädje Says:

    vad härligt. njut av känslan!!

  3. ÄtaTränaKämpa Says:

    Dessi, tack!

    Sara> jag ska försöka behålla den framöver också. Vilket ska bli intressant att se hur det går..

Kommentera

