Vägning, vecka 26 (v. 6).

Vikt: 105,2 kg (-0,5 kg) (sammanlagt – 27,8 kg)


BMI:
32,5 (-0,1)

Mage vid naveln: 92 cm ( -0 cm)
Midjemått: 88 cm ( -0 cm)
Höft: 103 cm ( -0 cm)
Höger lår: 61  cm ( -1 cm)
Höger arm: 35 cm ( -0 cm)
Under byst: 90 cm (  -0 cm)

Se där, det går neråt, sakta men säkert!

Idag var en sån där dag då jag kände mig tung och svullen och som om man har fullt med mat i magen fortfarande, efter gårdagens middag. Så jag trodde inte på minus när jag vägde mig. Och ändå så hade fem hekto haft vett att försvinna. Härligt! Nu börjar jag närma mig minus 30 kilo. Helt otroligt! Inte bara det, nu är det bara dryga fem kilo kvar till den magiska 100-kilos gränsen. Under 100 kg minns jag inte när jag var senast, någon gång i tidigar tonåren förmdoligen. Så lätt som jag är nu har jag inte varit i vuxen ålder. WOW!

Etiketter: , , , , ,

9 svar to “Vägning, vecka 26 (v. 6).”

  1. Ullis Says:

    Grattis till ditt fina minus,duktiga cybervän!*Kram*

  2. therese Says:

    Bra jobbat!

  3. Helena Says:

    Du är helt fantastisk som kämpar på som du gör!!

  4. Nathalie Says:

    Riktigt bra kämpat. Man ser riktigt hur din kropp har förändrats när man kollar tillbaka på äldre bilder. Du inspirerar en verkligen!

  5. MiniZillen Says:

    Va duktig du är!!! Hejja!

  6. emliscious Says:

    hur lång är du?
    jag tittar på bilderna och kan inte fatta att du väger över 100 kilo, du ser mycket mindre ut!
    tycker du är så duktig och kämpar så bra =)

  7. gorgina Says:

    Du är grym!!!

    Vad är hemligheten? Jag har kämpat 2 månader för att komma till två siffrigt men verkar vara omöjligt :S

  8. Thea Says:

    Grattis, bra jobbat. Det går ju iallafall neråt.
    Vilken känsla det måste vara att snart vara under 100 kg.
    Kör hårt.

  9. ÄtaTränaKämpa Says:

    Till alla> TACK! Ni gör det så mycket mera värt när jag kämpar och inte känne rmig så pepp, då tänke rjag på er och på hur många som faktiskt följe rmig och håller tummarna för mig. Då känns allt mer självklart, hur löjligt dte än kan låta. Ni är bäst!

    Emliscious> Jag är 180 cm lång 🙂

    Gorgina> hemligheten är att ta tag med grundproblemet, den mentala biten. Att få bort extraätandet. Det är ett jävla kämpande ibland.. Hoppas du kommer ner till tvåsiffrigt snart!

Kommentera

