Utvärdering av vecka 25

Vecka 25 har varit lite speciell, med en träningehelg i ryggen med 8 timars träning på två dagar, blev den här veckan väldigt fokuserad på återhämtning och vila. Kroppen var förmodligen väldigt trött och träningslusten låg på noll komma noll måndag, tisdag och onsdag.

Matmässigt har det varit en hel del flärd. Lördagskvällen var fylld med godis och jag har varit på bio med popcorn och M&Ms och det har slunkit ner franska ostar också. Ingenting som jag känner mig oroad eller missnöjd över, dock så känner man hur snabbt suget efter socker kommer när man väl har ätit godis en gång.

Något annat speciellt har inträffat på bloggen, jag delae nämligen den med min mamma och min lillasyste ridag. Det kändes speciellt, eftersom bloggen har varit hemlig för all ai min närhet förutom min sambo, tidigare, Men inte ens han har läst den. Så jag hälsar mamma och syster välkomna hit, jag tänker dock försöka att inte ta någon ”hänsyn” till att ni läser här, ni får höra hela sanningen 🙂

Med endast 3 timmars träning den här veckan var det väl inte så mycket att analysera. Veckan som kommer får förhoppningsvis lite mer puls. Om bara det där pulsbandet vill hitta tillbaka till mig.. Inför vägningen imorgon blir det förhoppningsvis ett litet minus.

Måndag: VILA, Ridning

Tisdag: VILA

Onsdag: VILA, Ridning, Promenad 20 min

Torsdag: Styrketräning PT-pass, 51 min. Ridning

Fredag: Spinning 45 min, Styrketräning 10 min, Ridning

Lördag: Sats-X 55 min

Söndag: VILA, Ridning

Etiketter: ,

Kommentera

