Archive for 27 december, 2009

En liten julklapp till alla löpare där ute..

december 27, 2009

..och en god anledning till att lägga till ”löpning” som punkt på nyårslöftet för alla andra..

”Running can make you a sex god”

”Runners are fitter, healthier and have a good self-image,” ……… ”That makes them more eager to have sex, makes them more desirable and gives them more endurance.”

Var är tiden?

december 27, 2009

Jag önskar att jag hade lite mer tid just nu.

Men jag sitter naken i sängen, tillbaka i Stockholm, med en sovande sambo bredvid mig. Om 4 timmar hämtar en taxi oss för färd till Arlanda och vidare till Egypten. En resa för att umgås med min mormor, det kanske blir hennes sista. En resa för att få sol och värme och lugn.

Det kommer bli fantastiskt.

Jag önskar bara att jag hade en aning mer tid just nu, innan.

För jag skulle ju vilja berätta lite om mina senaste dagar, uppdatera er lite. men dte vrkar som om det fåt vänta en aning. Jag har dock haft mina matutsvävningar, så det räcker för ett bra tag framöver. Eller vad sägs om att jag idag har ätit både pizza och hamburgare, som jag aldrig äter annars, och en glass! Det var en sån dag helt enkelt.

Men som sagt, jag lovar att jag ska uppdatera och svara på kommentarer så fort jag faktiskt hinne,r kanske redan imorgon, ifall dte finns internet på hotellet, vilket det borde göra, 4-stjärnigt och allt.

Tills dess: kärlek i massor, hoppas ni haft en fin jul. Snart börjar 2010!