Mellanmål före träning:

Här skulel det varit en fin bild på mitt mellanmål som bestod av några tinade jordgubar och lite keso samt en knäckemacka med pesto, chorizo, ost och lite aokado. Dock så blev dte något fle med bilden och istället fick ni en fin beskrivning.
Har man varit uppe sen halv su och ska sticka och träna vid lunchtid, men före lunch, då behöver man lite ny energi.
Jag tycker att ni var ganska dålig på att ge mig order om vad jag ska träna, ja, förutom Beckis då. Core hade jag gärna tränat men då måste jag åka till något annat SATS för de har inget Core-pass på mitt SATS idag.
Jag funderar på att ta med datorn till gymmet och kolla på en filmunder tiden jag cyklar ett ”långpass”. Nu menar jag inte ett extremt långt pass, men tillräckligt långt för att det skulle kunna vara värt att kolla på en film under tiden, istället för att bli tvungen att dras med dåliga repriser såhär i lunch-tid.

Är det jättelöjligt att ta med datorn för det ändamålet, tycker ni?

4 svar to “Mellanmål före träning:”

  1. Beckis Says:

    Jag har ju en dvd med core-program på som är jättebra, men tyvärr inte går att köpa i handeln längre. Ta med dig datorn du om det motiverar dig. Alla sätt är bra… heter det ju! Det är ju bättre att släpa med den och träna något än att inte träna alls.

  2. Beckis Says:

    Good for you!

  3. kill calories Says:

    vilken cool idé, att ta med datorn 🙂 hoppas att träningen går tipptopp. Och anledningen till att jag inte föreslog något träningspass tidigare, var helt enkelt för att jag inte vet riktigt vad din fot klarar av. 😀

Lämna ett svar till Beckis Avbryt svar

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s


%d bloggare gillar detta: